//

Tresors botànics: un passeig entre la tranquil·litat, la natura i les flors

Descobrint la màgia del nostre institut

Collage sobre les flors que ens vam anar trobant pel nostre camí

El nostre inici va ser al pati. Primer vam pensar en fer fotos sobre alguns arbres o flors, però no vam aconseguir trobar cap que ens agradés així que ens vam dirigir cap a l’hort, on gairebé no hi havíem estat mai,  teníem la esperança de trobar-hi alguna planta interessant.  Una vegada vam arribar-hi, ens vam trobar moltes flors de tota mena i de molts colors diferents (unes més acolorides que altres), així que vam començar a fer fotos de les que més ens agradaven: una blava que per a nosaltres transmetia tristesa, una de color violeta ens donava una imatge de misteri i finalment una de color vermell la més cridanera de totes.
Però deixant això de banda volem destacar una flor groga ja que totes les plantes al seu voltant estaven pansides o no tenien un color alegre, però aquesta en concret era l’única que destacava pel seu color. Aquesta flor ens va transmetre esperança, ja que tot i que totes les flors al seu voltant estaven “deprimides” aquesta va ser l’excepció i va tirar endavant mostrant esperança i superació (la qual cosa considerem que és un missatge important per a tots els estudiants).  Una vegada vam acabar de fer fotos a l’hort, però, abans de tornar a classe, vam descobrir un jardí a prop de la biblioteca on hi havia un arbre molt gran envoltat de flors que ens va recordar una família. Amb aquesta sensació de felicitat, vam tornar a classe per començar a escriure aquest article.